最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
ALONE to ALONE - sasakure.UK

该曲作曲是日本著名p主 sasakure.UK,使用虚拟歌姬gumi,初音miku等创作原创曲,曲子多为这种科幻电子风格 一首歌通常是一个故事。
非常棒的日系风故事,女声缥缈发音也很标准。
有趣而让人容易想入非非呢⭐

hello,hello,初次见面,你好,
can you hear me?可以听到我的声音吗?
I haven't used it for a while,我很久没用这个了,
so I hope it's still working…,希望它还能用...
how have you been, and how is your star?
你还好吗,你生活的星球呢?
it's been quite a while since that day,
自那天起已经已经有段时间了吧,
my star is fine,我的星球还好,
we have lots of resource, creatures and mankind,
资源,生物和人类都有很多,
also, my star has lots of ALONEs,
同时,我的星球也很孤独,
we've all been possessed with big numbers,
我们多数人已经渐入疯狂,
humans cannot realize who were their irreplaceable ones,
人类不能意识到谁是他们无可替代的,
I was the same, until today,
我也是,直到今天,
that's why I'm here sending this song with my sorrow,
这就是我为什么在这里悲伤地传达着这首歌:
“don't you cry my dearest child of stars,“
你哭了吗?我最亲爱的星球之子们?
please gently accept this hope of mine,
请将我的希望悄悄收下,
don't forget my dearest child of stars,
不要忘记,我最亲爱的孩子们,
that this song will reach you one day”,
这首歌终有一天可以传达到你身边”,
all living things on this star has ironically forgotten your star,
在这颗星球上所有的生命都已经忘记了它本身,多讽刺啊,
“something” erased the ones who had known —,“什么”消去了那些发觉了的人——,
“the project never failed”,
“这个计划从未失败”,
so, on this day I've finally become ALONE,
因此,时至今日我已经孤身一人,
living solely on this star,
孤身一人,活在这颗星球上,
losing my irreplaceable one with my very own hands!用我自己的双手,毁掉了每个无可替代的人。

评论(4)

热度(5)