最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
Waiting For Love - Avicii/Martin Garrix/Simon Aldred

开头酷毙了,仿佛敲击钢琴键一般快速击打的音符,让人浸入紧张感。
男声富有磁性很动人,伴着伴奏有节奏的鼓声,唱着励志的诗篇。
致敬A神。
爱,唯有爱与正义不可辜负。

Where there's a will, there's a way, kinda beautiful,
有志者事竟成,多么美好,
And every night has its day, so magical,
黑夜过去就是黎明,这里充满神奇,
And if there's love in this life, there's no obstacle,
如果生活充满爱,世界将不再有阻碍,
That can't be defeated,
爱可以战胜一切,
For every tyrant a tear for the vulnerable,
每一个残暴的君主都能懂得怜悯,
In every lost soul the bones of a miracle,
每一个失落的灵魂中都有创造奇迹的傲骨,
For every dreamer a dream we're unstoppable,
每一个梦想家都有无法阻挡的梦想,
With something to believe in,
有真诚的信仰,
Monday left me broken,
星期一我被无情地击败,
Tuesday I was through with hoping,
星期二我就在希望中复活,
Wednesday my empty arms were open,
星期三我张开空空如也的双臂,
Thursday waiting for love, waiting for love,
星期四等待爱,等待爱的到来,
Bang the stars it's Friday,
星期五星辰为我颤动,
I'm burning like a fire gone wild on Saturday,
星期六我像疯狂燃烧的野火,
Guess I won't be coming to church on Sunday,
星期日我将不会去教堂,
I'll be waiting for love, waiting for love,
我会等待爱的到来,等待爱,
To come around,
让我苏醒,
We are one of a kind irreplaceable,
我们是不可替代的,
How did I get so blind and so cynical,
我究竟为何如此盲目如此愤世嫉俗,
If there's love in this life we're unstoppable,
假若此生有爱我们便所向披靡,
No we can't be defeated,
没有什么能战胜我们。

评论

热度(8)