最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
Reality - Lost Frequencies/Janieck Devy

吉他的伴奏经典又明快。
曲调反复但不腻味。而是逐渐品味出其中蕴含的情感。
成熟的男声哼唱着富有哲理的歌词。
趁着年轻,别让你的一腔热血冷却,生活充满未知。不如大胆放手去追逐。

Decisions as I go, to anywhere I flow,
说走咱就走,
在时间的浪潮中,
Sometimes I believe, at times I'm rational,
有时我相信,
泰然自若才是真,
I can fly high, I can go low,
不鸣则已,一鸣惊人,
Today I got a million. Tomorrow, I don't know,
今天腰缠万贯,明天命运未知,
Stop claiming what you own, don't think about the show,
不再满足眼前的生活,一切都已是过眼云烟,
We're all playing the same game, waiting on our loan,千篇一律的生活,期待梦想成真的那天,
We're unknown and known, special and a clone,
貌同实异,徒有殊处,
Hate will make you cautious, love will make you glow,
仇恨让你谨慎,爱心让你成熟,
Make me feel the warmth, make me feel the cold,
人生自古多磨难,世间冷暖皆自知,
It's written in our stories, it's written on the walls,
我们的故事被写下,墙间字迹斑驳,
This is our call, we rise and we fall,
内心的呼唤,燃烧又熄灭,
Dancing in the moonlight, don't we have it all?
月光下载歌载舞,这是我们的人生。

评论

热度(8)