最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
F.U. - Little Mix

非常有韵味的一首歌,荡气回肠的唱腔和旋律正与纠缠不休的主题相呼应。
沉沦于你织下的苦情网中不知出路。

All damn night I was here waiting,
终夜我苦等于此,
Cooked your favourite, dressed up real nice,
洗手做羹 盛装打扮,
I know you were with her, I know that you kissed her,
知你伴她左右 晓你吻她嘴唇,
You came home late and I was so mad,
你深夜归家 我失心抓狂,
Had my break up speech ready,
分道扬镳的话呼之欲出,
Then you kissed my face, it's the way you persuade me,
却被你的亲吻止住,
You're dirty, disgusting,
你恶心不堪 令我作呕,
But I can't get enough of your loving,
但对你的爱仍渴求不止,
Boy I hate you, really hate you,
亲爱的我厌恶你 如此厌恶,
My momma said I shouldn't date you,
母亲说我们本不该在一起,
You cheatin', you lyin',
你脚踏两船 满嘴说谎,
I know that you're hiding two cellphones,
你周旋于我和她之间 乐此不疲,
But boy, right before I say that it's the end,
但是亲爱的就在我决心要结束这段恋情时,
You sweet talk me again, yo,
你再一次对我轻喃情语 我束手就擒,
I don't wanna be friends, no,
我不愿再维持这样的关系,
Why am I such a fool when it comes to you?
但为何在你面前我就变成了彻头彻尾的傻瓜,
A, B, C, D, E-E-eee, F.U,
那就去你的吧。

评论

热度(2)