最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
Making Me New - Royal Tailor

非常有节奏的一首跳跃的欢脱的歌。
听着让人心情好起来了呢。
爱是能使枯木逢春的奇迹吧。

I can’t hide,
我无法隐藏,
No I can’t keep quiet,
不,我无法保持沉默,
It’s like my hearts on fire and,
这就像我的心在燃烧,
I can’t get over it, can’t get control of it,
无法克服,无法掌控,
It’s not your typical love it’s a miracle,
这不是你典型的爱,这是奇迹,
You stepped into my world,
你走进我的世界,
And You gotta hold me,
你抱紧我,
Now You won’t let go of me,
不再放手,
I’ve got a feeling that I can’t explain,
我有无法言状的感受,
Like I’m crawling out of my skin,
就像要从躯壳里爬出来,
Dead till the moment that You said my name,
直到死亡那一刻,你说出了我的名字,
Now my heart is beating again,
如今我的心再次跳动,
You’re making me new,
你使我焕然新生,
Making me new,
给我新的生命,
Everything new,
新的一切,
I’ve been changed by you,
我彻彻底底被你改变了,
Like only love can do,
只有爱能如此。

评论

热度(4)