最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
After the Afterparty - Charli XCX

洗茶小姐姐开口惊艳,俏皮甜美的嗓音和蹦跳的节奏轻灵至极,极其吸耳。
非常嗨的一首,心情飞扬🎉🎈

After the after the party we're gonna keep it going,即使派对过后 我们也要继续狂欢,
We're gonna rip it up, the neighbours might complain,
撕碎所有规则 即使邻里将要抱怨,
I think it's almost 4am but baby I'm still feeling just fine,
我想现在大概凌晨四点了 但我感觉才刚刚好,
Ice all up in a plastic cup and I'ma keep on sipping all night, yeah
塑料杯冰镇美酒都满上 我还要继续喝一晚上,
I might a kissed a thousand lips but maybe that's just all in my mind,
我可能已经和无数个人接过吻 但也可能只是我喝高的幻觉,
Some people never understand the way we live but we're living life,
有些人可能永远都不会理解我们 但这就是我们的生活方式,
Uh huh, hey, uh huh, Monday to Sunday, it's never too late,
周一到周日 派对永远不算迟,
So everyone say, "We don't wanna stop!",
所有人一起大喊 “我们永远不要停下”,
Cause after the afterparty, we're gonna keep it goin',因为即使派对过后 我们也要继续狂欢,
We're gonna rip it up, the neighbours might complain,
撕碎所有规则 即使邻里将要抱怨,
Cause after the afterparty, we're gonna stay 'til mornin',
因为即使派对过后 我们也要轰趴到天明,
Then when the time is up, we'll do it all again,
如果这场派对结束 我们就再来一场,
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,We're all in love,
我们都沉浸于爱。

评论(2)

热度(4)