最可爱的歌曲日推🍥

无论前路漫漫,雾霭重重。


你都不能放弃哦。
享受生活吧,别太早心死。

质量保证,包您满意。
目标是成为人气推歌选手😭

在此由衷地感谢所有给予我评价的人,无论褒贬。感谢你们对我的肯定与支持,愿你们被世界温柔以待💏

P.s.日推是噱头嘻嘻:-P
毕竟学业比较重
但会保持勤奋刻苦,争取高产👌
还有:我很好相处滴!
可以来找我玩,也可以和我分享你喜欢的歌!!( ॑꒳ ॑ )❣️
Boomerang - Nicole Scherzinger

是童年回忆,很励志的一首歌,节奏也很棒。
希望大家在面对挫折时都能永不言弃,愈挫愈勇。
就像个回旋镖一样。

The world spit me out,
这世界将我抛弃,
And now we're spinning around,
整个人晕头转向,
Lost in a free fall.
好像迷失了自己,
Forever going down,
跌进无尽的深渊,
And breaking through the ground,
然后狠狠地摔在地上,
When I thought I reached the end,
当我以为我已到了谷底,
I start to fall again.
我又要面对新的磨难,
But I was taught,
但别人教过我,
To never surrender,
要永不言弃,
When it's hard to get up,
重新站起来并不容易,
Gonna fight 'til I can stand and say.
但还是要奋斗到底,站直腰板对人说,
Oh, you can turn me down,
哦,你可以拒绝我,
You can throw me now,
现在就可以放弃我,
The harder out, the harder I come back around.
现实越艰难我会更努力地爬起来,
You can break my heart,
你可以伤我的心,
But you can't scratch my name,
但你不能诋毁我的名誉,
I can take the hit cause I'm a boomerang.
我能承受打击,因为我就像那回旋镖,
Oh, woah, oh woah, oh woah I'm a boomerang.
像回旋镖那样来个狠狠地回击,
Oh, woah, oh woah, oh woah I'm a boomerang.
给你一个“惊喜”。

评论(6)

热度(5)